Monday, September 06, 2004

Sõbrad

Reedel toimus Annu ärasaatmispidu, mis oli üle ootuste armas ja lõbus ja mida kõike veel. Tänan südamest kõiki sõpru, kes ei pidanud paljuks kasvõi korraks nägu näidata. Kõik lilled-kingid olid ka väga armsad. Ma poleks uskunudki, et mul nii palju nii häid sõpru on...
Oli ütlemata tore chillida vanal-heal Laboratooriumil koos kamba lõbusate inimestega, juua maha mu viimaseid kroone (mida mul nagunii enam niipea vaja ei lähe), laulda nii et naabrid vihased ja valmistada rõõmu ka vaesematele (see parm, kes kõik pudelid endale sai)...
Erilist äramärkimist ja aplausi väärivad siiski Kribu, Maiu, Hanna ja Rainar, kes pidasid rõõmsalt vastu kuni võiduka lõpuni. Ja hommikune kartulipirukas :)
Homsest ei näe ma teid enam kes-teab-kui-kaua, see mõte võtab ikka jala värisema. Aga tulge mulle siis külla, kõik koos ja eraldi ja...! Muidu ma igatsen teid liiga palju. Ise püüan - ekstra teie jaoks - oma blogi võimalikult tihti täiendada; ja kui kellelgi on mingeid tellimusi Euroopast, andke teada.
Seniks aga head siiajäämist, palju võtteid ja õlut (mitte liiga palju), mõnusalt pehmet talve ja valgeid jõule, huvitavaid loenguid/(töö)tunde ja ei mingit rutiini! Ärge te kadestage mind midagi, sest Eesti on ju niii armas! Jooge minu eest ikka ja ainult Originaali, sööge leiba ja verivorsti ja lagritsajäätist, käige Smilersi konsadel ja tervitage Genkusid ka!!! Ja kui tuju sitt, siis tehke endale minu poolt suur kalli.
Sest lõppude lõpuks: Coldplay "See You Soon"

1 comment:

Anonymous said...

It is not very polite to write in a language wich nobody speaks (instead of a few people in the eastern north --- or northern east... however you put it...).
Stay by english, or your almost perfect german ;)
So, no I wrote something to you. the next comments will be in german...

Hello also to Maiu aka Maionaise (it is a real good way to remember this name!!!)

..................... J ..................