Saturday, November 19, 2005

pohmakajutud. overhanging and monkeys.

It had been very long since the last time I had a party. It was unexpected but very much needed. Juan's appartment, lots of people and even more alcohol. I think I have never seen a party quite like this before - like in the movies, where the place is packed with crowd so that it's difficult to move around, the music playing loud and the fridge full of good drinks. Juan and his famous coctails. Lots of friend's friend's friends. A guy with a monkey (I poked the monkey in the ass and got no reaction..) . No stress. No worries. It was great. And I could have gone on and on but everyone who hadn't left, started falling asleep at about 4AM and I had to work in the morning, so I left them to their soon-to-be hangovers.

This morning I woke up later than I was supposed to, missed my working time and didn't feel completely sober yet, but I just thought to myself: "hi-hi" and didn't worry about anything. Ahhh... quel bonheur!
It's quite amusing to remarc what different people do when drunk. My mission of the evening was to "arrange" couples (since I have no need to do it for myself I do it for the others ;). Or more like show them "the right way" (mostly necessary for the guys who are too shy and who just don't get the point). I think it actually worked a little. For example: I started talking to the "third party" who was obviously in the way and then the alcohol/attraction did the rest. I guess sometimes it was quite obvious, but harmless. Pas des pretentions.

Alcohol is funny when not overdosed and if everyone around you have consumed equally. Being sober and watching drunk people is not funny. Being the only drunk person is embarrasing. And then there's this overwhelming intelligent conversation part: talking about something superseriously without actually progressing to any conclusions. Last night I talked about the soviet union and repression politics, about breaking through in art business, about school and Estonia and lots of other stuff, but it was just small-talk and I don't have to feel bad about not remembering what was said. Nor feel bad about talking a lot about nothing or saying stupid things like: "you know, you look like a rock star". Huge parties are great because you can talk to lots of people and if at some moment they become uninteresting you can just swich to someone else and nobody minds.

Thank you mister hangover-god for this blessed evening. Or should I thank Juan and his super organiser skills? I can happily go on working and studying, now that I feel normal and social again. Amen.

11 comments:

Kristiina said...

i'm jealous... enjoy:)

Maiu said...

je voudrais bien te direr que il y a quelque chose nouveau dans mon blog. nevermind. tegelikult olen melanhoolik hetkel. nukker on olla. vaatasin mcm'ilt Cali, mingi klishee prantsuse htkepolpulaarse artisti laivi, ja kriblasin oma survival m2rkmikusse ja muutusin j2rjst nukramaks. niiet istungi nyyd siin ja kommenteerin. asi pole selles, et midagi ylem6istuse sitasti oleks, lihtsalt on ylem6istuse. minu v2ike karuaru seda elu ei v6ta. nyyd.enam.vahel.
jah, see on huumor, aga naerma ei aja. nutma ka mitte millegip2rast. is this the new generation of indifference?
pole nagu energiat ja homme on j2lle t88.
>>>>>>>>
tehases sind ootab t88, t88, t88, t88-88-888! and i know what it means in your language as well!
<<<<<<<<<<<<
oi! olid ajad. Now, was it bad timing?
musi.kalli.pai.
kirjuta ruttu,
muidu kommi ei saa.
..........
btw love your story here, sain k6vasti naerda kui seda lugesin, sest kartsin, et t6sijutud on igavesed.

Anastasia said...

I just have to mention that I found out that the monkey had bitten Fred when he tried to give it a bretzel. You see people - the moral of the story is: do good and get punished, do bad and get away with it (unless it had actually enjoyed my poking ass..)

It reminds me somehow of what a great philosopher Homer..us said once: "trying is the first step to failure"

Maiu said...

and failure is the best way to learn, or hmmm... fail again, fail better.
i've been working. and i am also speaking tu sais, see on lahe, lonkan vabalt oma vigast ja kolme ajavormi tundvat pr keelt, olen luuser, heiahoo!!!
selg sirgu, rind ette, lipp k6rgele!
miks mitte pyyda v6imatut, miks mitte tahta v6imatut, miks mitte teha oma elu v6imalikult raskeks. 6ppigem ikka keeles, mida me aasta tagai ei osanudki, trygigem v2ljamaa univesiteetidesse, olgem eestlased. Igas sadamas, ytles ju ka Hemingway, raamatus, mida ma lugeda ei kavatsegi! aga ei, parafraseerime ja moderniseerime, eestlane igasse ylikooli! t6elise stressisportlase vaimuga ikka, viimasele minutile j2tja. VHK kunst, tead ju kyll... klassit2is laiskvorste ja konspekteeriv ja spikerdav maneer. heiahoo!
**************************
onu oskar, j2tsin voodil maski, kui viitsid, pane vahel ette, mine 6ue, m2ngi mind edasi.
**************************
frankofoonia v6ib ju ymbritseda, aga k6rvus k6lab eestlase j2ine kakofoonia.
***************************
elagu ilastavad lapsed!
***************************
nagu yks neistm k6nekunsti vastne valdajam eile hommikul mind tervitas> BAIUUUUU!!!!BAIUUUU!!!!

Maiu said...

meie jaoks oled sa m2rter, ei maa ei saa sellest m2rtriasjast aru. l88ge v6i risti!
ja HP kavatsen ikka l2bi lugda, sest teadup2rast mulle viis ikka veel meeldis. vohh!
aga t2na, oi, ma l2hen paljast onu vahtima ja joonistama. kas elu pole lahe, vahi palju tahad ja n8 m2rgi yles ka, et kodus edasi vahtida saaks. yksk6ik kui k6rge tunnitasu, igavikku minevate piltide k6rval ikka odav liha.
et maintenant, je deja sais future simple aussi. c'est facile, miks ma seda kyll enne ei 6ppinud!
ja veel, tahan, m6uan ja trambin jalgu, kirja!!!!
ja pst, see detsembri ja pariisi asi. ja muidu, julget pealehakkamist ja tordat p6rumist. eestisse tagasi me ei l2he, pea sygiseni vastu ja siis tripime!

Maiu said...

nagu ma ise nii t2pselt m2ltax, millest ma kirjutasin... aga vabalt, sinu raamatukangelane..
nojahm kiri siis ehk j6uab homme. meil pole oma postkasti, kirjad ilmuvad trepile.
le monde, eks ma katsun... punane maakera ja viide kevadele?
nojah, ma siis meilin vast selle kohta.
vaatasin just tintin et la temple du soleil vana ja mustvalget versiooni, tee yletoos ja liigagi suur osalemine pereelus, koristan pidevalt teise j2rel.
viimasel ajal on mind valdama hakanud entusiasm.. tajan k6ike ja kohe v6i noh, motivatsiooni on taevani aga tyra, aega muidugi mitte. praegu aga l2hen tuttu, sest unemati on silmas.
kalli ja jah,

Maiu said...

sain su kirja ja olen j2lle roosa ja r66mus... tyra, tegelikult on faking kylm siin ja v2ljas sajab ja mul on veel keelekursus ja t88 oli peavalu ja... oi, hetkeltoimuv on t6epoolest sitt mis sitt... j2tkates su m6tteid ja nenega n6ustudes. igaljuhul, kirjutan sulle meili oma ideekillukestega...
check-check

Maiu said...

saatsin meili teist korda teele, esimene kord ei l2inud l2bi.. nyyd lisasin ka p2kkp2kki m6tteid... loodan et tepsis...
anna teada siis...
head 88d

Maiu said...

donc, c'a ete encore une journe fatiguante. mul pohhui, istusime ja ryypasime ja ajasime juttu. k6ik asjalik j2i tegemata ja nyyd tahax lihtsalt magama minna. oi, homme l2hen j2lle genti. bekaga saan kokku seal hoopis. kas pole p6nev...no coincidents please. see on k6ik. kirjaga yritan ka alustada ja art qork in progressi keerasin persee, aga yritan sitast saia teha v6i muidu pead ytlema, et najaa, postikunst on a la merde.
++++
vanematest ja targematest niipalju, et eks paista.

ega ma ei kurvastagi, kui siis ainult oma yksk6iksuse yle m6nikord.

elame n2eme
kui ei n2e siis...
r22gi detsembrist, kui kindel su minek on... sest piletitega oleks vite-vite.

Maiu said...

ehk et n2eme hiljem. kyll aga sain l6puks kirja valmis ja panen homme hommikul posti. ehk laup2vaks juba j6uab. olen kilpkonn seulement a cause de mon travail.
veel, et kalli kalli ja yldse, k6ik saab parem olema. sest nii on vaja.

Maiu said...

heh, m8lamahvia... esimest korda sain aru kes kurat on OL, olen supergeeniusaju t2na. sain hommikul esimest korda yhele reklaamile pihta. olen supergeenius.
minu arust sa ei r22gi liiga palju, sa yritad lihtsalt ennast asjadele m6tlemast takistada. kaitseinstinkt. olen super.
mina lihtsalt teen vastupidist. blokkin t2iega suuri jutuvadasid ja poolikuid lahendamata kysimusi ja probleeme. enegria on nullis.
ja j6ulustress hakkab ka pinnast v6tma ja minu puudulik pr keel ka.
oi je vourdrais avoir l/abilite de me mobiliser.
ma ei tee sittagi.
ma olen supersaamatu.
ja tyra, k6ik tulevad kylla ja siis ma hakkam kodumaale tahtma kahvel. oi, milline mindtrap.
rohkem aega ja v2hem pyhi!!!!!!

mu mytsil on kolm nurka, kolmnurkne on mu myts, kui poleks tal kolm nurka, siis poleks ta mu myts.

mul on tibisaapad ja homme panen selga piduliku seeliku et minna rahat6stmiskontserdile. autoga. marvin l'espagnol autoga. hurraaa!!!

aga kui sul selline vajadus on, siis rakenda seda blogi uuendamises. tahan uut lugu!!!

88d