Thursday, November 03, 2005

Niisama. Just. Comme ça.

Since I already got started with this stuff, better cotinue as well. Even though I find it a bit mindfree (ajuvaba) and campy to put up poems and pictures in blogs, but it's to make a little change of style, something for the soul...
Niiet minu lemmikluuletus ja arvatavasti ka mu lemmikluuletaja (üks ainsaid, kelle kirjutistesse olen pikemalt ja sügavamalt süvenenud). Ju see tuleb sellest, et ma lugesin "Meelisklusi" (oli vist nimeks) juba väga noores eas, mil ma ta luuletustest veel midagi aru ei saanud, aga külge jäi...


Otsija

Ma otsin ja otsin tõde,
et olla temale õde.

Mu õel on lapitud särk
ja otsmikul hullumärk.

Igal liival mu jalajälg,
ma ise janu ja nälg.

Heljo Mänd



And to finish off this mawkishness, here's a great artistic moral by Kandinsky: an artist must stay blind to "recognized" forms and deaf to teachings and just do. So I did. Nobody can judge me :p

3 comments:

Maiu said...

alors. europe.
ma tahan ytelda, et jah tsekkasin seda asja sinu kohta. mignonne. anyway, po russki ca va pas, the little i knew has been forgotten. so devotshka, this is minu commentaire pour toi, parce que ton blog, il manque les commentaires. ja veel, elu on hull. t6siselt. ja jah, ma l2hen genti, aga... sometimes just to try, ce est pas assez, ja asjad l2hvad veel segasemaks. capture the right time, liiga v2he, liiga hilja. musi.
see oleks nagu blogimine sinu blogi, donc. celui-ci n'est pas un commentaire.

Maiu said...

hei, hommikust. heh. 2kki peaks meilima hakkama? naah.
ehk et> maybe we should apply to at least bilinguality? let's make art confusing. text-thick. voila.
comme meme. je dois travailler aujour d'hui. et ca commence in five minutes. tyra.

Maiu said...

ehk et tagasi. n2gin seda teist tyypi ka, m2letad? suure ninaga... ja nyyd lyhikest juustega. aga jah, mis l2inud, see l2inud. CULTURESHOCK.
ja eks ma ole ju ainuke, kes siin kommentaare loobib.
p.s. kuulsin vihjamisi le minibus'ist ja pildi allikast. aga tundub, et k6ik saab muutuma, ma ei n2e head.