Sunday, November 13, 2005

Nothing To Say

Three out of four lamps in my room don't work any more so I have this non-stop romantic ambiance here. Ligthed by the laptop screen.
Viiruk põles ammu ära.
Laua peal on segamini palju asju: märkmikud, sõnaraamatud, rohud, plaadid, pliiatsid, sendid, tühjad karbid ja kilekotid, tolm ja tshekid. Põrandal on mitmed erinevad kotid, jalanõud, kunstitarbed, ajalehed ja erinevas seisundis paberid, mõned sokid ja tühi Faro pudel.
I've been doing nothing the whole weekend. Haven't got out since Thursday afternoon, after my esthétique class got canceled and I had nothing better to do than just enclose myself in my room. That's the third week when I'm babysitting on the weekend night.
Today I've been reading the not-so-new-any-more Harry Potter. It's not getting too interesting. I almost fell asleep.

My life is so boring. I feel like a vegetable. Like some grandmother. I feel like the walls are closing in on me. Like I can't get out. Can't get away. Where would I go? I feel like shopping, there are so many things I could use right now to make me feel better... But I have no money to do that...

Käisin vanas tuttavas tudengite nn toetuskontoris vm, kust saab õppetoetust ja ühikat taotleda jne. Milline teenindus, sõbralikkus ja abivalmidus, lihtsalt uskumatu!
Tahtsin (veel üks kord!) teada, kas ma saaks järgmine aasta toetust. Vastus (põiklev kuid ülikompetentne): ei tea, tule hiljem tagasi või mine küsi teise inimese käest. Yeah, génial!
Mis mõte sellel üldse on? Nagunii ei saa. Ma ei looda, ei usu enam. Nagunii pean hakkama virelema ja veel hullemini kui see aasta. Otsima jälle tööd (võimatu!) ja elukohta ja täiesti üksi hakkama saama, sest "kallis sa pead iseseisvalt elama". Ja mis siis kui ei saa? Kui ei suuda? Kurat küll. Persse kõik ja Tallinna Rimi siit ma tulen. Tant pis pour nous tous. Kes on süüdi?
How lame, how devastating on mõelda juba praegu sellele, mis ma aasta pärast tegema pean.

Oh when will it end? Ou Plutôt: why won't it end quicker?

Tahaks juba ema pakki saada ja leida sealt palju lohutavat kommi ja barankat, mida siin oma toas vaikselt krõmpsutada püüdes unustada kõik...

külm on süda ja tühi on kõht
perset sügan ja sinna saadan kõik
dekadents

11 comments:

Maiu said...

mmmmm...mis toimub? loen ja imestan, aga tundub et reaalsus ryndab k6iki ja iga kandi pealt. mind piinab minibuss, kui muud yle ei j22, pikendan oma depressiooni j2rgmisel aastal ja jah, tuleb leida keegi, kellel on autojuhload ja buss 2ra sebida ja lihtsalt minna... leidmine polegi vist probleem, pole vaja kaugelt otsida... mina isiklikult tunnen yhte tyypi, kes lahkelt lisas end plaanidesse. tunned sinagi.
inimesed teevad asju ja need toimivad, miks mitte....
veel.
park oli t6esti lahe, aga enne l2ks kylmax ja imedax kui ma valmis 2ra tulema olin.
imeline on siin vahel.
j2rgmine n2dal on seminar. tyra.
ma ei taha n2ha neid saxa krislasi.
sinu kiri on still in progress....
gonna be a long and thorugh one.
***********************
naine, nananananana
***********************
k6ik ei ole k6rb, mis paeb kurgu kuivamaa
neetud kylmus veel ei pruugi olla antarktika
************************

Anastasia said...

küsin: "miks?"
vastad: "ei tea"

tahaks juua naisk. mõned päevad veel alkokeeldu ja siis ma joon ennast completement täis koos kõigi mu järgmise aasta korterikaaslastega.
HAHAHAHAA [hüsteeriline teeseldud naer]

Anastasia said...

deem. tehniline rike. kusagil siin.

ja siinkohal võtan auks tsiteerida Hannat: fakk ool! tsitaadi lõpp.

siin räpases kohas
äkki viskas kõik üle...

sajab külma vihma
puhub sügistuul
lõpetan selle kommentaari
agooniairve suul

Maiu said...

...the lovestory is famous...
...ainus mida ma tean, sind knagi, ei saanud p2ris endale, jee-iii-jeeeh!!!!
donc, ylikool ja l2bikukkumine... ma kohe ei teagi, see keeleprobleem... v6ib olla on neil vajadus a la kohta k2tte n2idata, v6i on see tavaline, et mingi tyyp v2ljamaalt kohe teisele kursale hyppab... kuidas teistel l2ks, sest m6ndadel 6ppej6ududel on p6him6te, esimese korraga l2bi kukutada, teine kord vaatame...
things will get better... kunagi/kuidagi
niikaua,
kirp, see on sulle, ma pole porterit ega orignaali veel joonud ja see n2dal vist ei j6uagi, alkoholi lained k2ivad nii kui nii yle pea, viin ja kuum 6ll, poola eri....uhhh
mis veel, kirjuta, kes pittu tulid ja sorry, et odav juust sai, aga shokolaad on mega...
annu, kalli/sulle

i'd rather be in this noise, suffacating this noise...

nii sitt kui praegu ka pole, v6ib alati ennast eesti rimisse kujutada...

ja sinna me ei l2he, i'd rather be a hobo in barcelona...

costa ria, costa rica... kas sa neid s6nu edasi m2letad. peale mu viimast vallutust, kummitab see lugu mind aeg-ajalt ja ajab naerma...
hahahhahahhahahhha

Anastasia said...

see oli tulevikus, mitte minevikus: "ei saa ma päris endale..." nagu see lohutaks.
ajaloost: hindeid oli 1-18 niiet ei ta ei kukutanud kõik läbi. on kaks võimalust: ta kas tõepoolest peab ennast prantsuse grammatika õpetajaks või siis olid mu ideed idiootsed...

siin ei ole vist mõtet kirbule messaazhe jätta sest nagunii ta siin nagu eestlane kirikus käib.
hobo in barcelona kõlab meelitavalt. ütleme kõigile et meil on karupoeg poohui ja sõidame. ära argentiinasse kohe peale viit.

kalli sullegi.
mul siin valmistamisel uus klubi, millele pikemalt juba mõelnud olen. tundub, et on õige aeg. järgmises postis.

Anonymous said...

Ma Annu asemel ei alahindaks Kribut. sest mul on sel nädalal isegi vaba aega :P
Aga kohal olid kõik sinu suurimad fännid ehk mina, Kadi, Kata, Grete, Joel, Allan, Robi. ja sinu nännikorv, ciabatta, viinamarjad, mandariinid, Allani tehtud juustukook ja rohkelt roosat veini. ehk peaaegu nagu vanasti.
ja šoksi unustasin ma külalistele pakkuda :D täiesti kogemata. ja chocolate porter on saast. eile proovisin :S sry et sul seda nüüd 4 pudelit on, aga ehk originaal korvab.
ja mul on hea tuju üle pika aja. ja väljas on torm. nagu see, mis pärnut uputas. ja pärnule anti jälle tormihoiatus. ilm on nii kole, et käisime täna taksoga loengus :P

Anastasia said...

ohsassaa. või: ohsasaara nagu mu ema vahest ütles. näe kes sõna võttis :D väga meeldiv...

ja siis need teie tudengipeod, millest nii palju kuulsin juba eelmine aasta ja millele mõeldes vesistasin vaikselt. njah, vähemalt olid mul siis need vabatahtlikepeod (millest kuulen nüüd maiu käest). see ongi ju see õige elu! ja siin? sitta. ühe korra käisin kursaõe pool. ostsime pasta carbonarat (ei teinud ise!) ja ei mingit huvi.

ma tahan ka palju roosat veini ja viinamarju juustuga ja no mis kõige olulisem - toredat seltskonda, kellega meenutada kuidas maiu välja nägi :) midagi muud meenutada on ka tore tegelt... (eriti kui maiu ka kambas on).
suur ja sügav ja hingepõhjani nostalgiline ohe.

Kristiina said...

hmm.. peod... misasjad need on??? nagu peopesad voi????

minu peod on vist peetud. ära hoitud ja ära peetud. ei taha tipsutada. ei taha stiilselt veini juua (miks mulle tanel peets meelde tuli???). ei taha...

tahan brasiilia ööd, caipirinhat ja bejio na boca't...

não tou depresada, tou desesperada

Anastasia said...

sinu Krisu kutsun ka muidugi klubisse. oma inimese tunneb blogi kommentaaride ja postituste järgi ära küll. kui ahistab siis karju, kasutades Freddy kuldseid sõnu. Kuldsed sõnad sulgi. see võiks üldse olla meie uus deviis.

ja mis ma siin ikka lahmin et joon üksi täis. olgem ausad - ei ole ju huvi.. alkoholil noh. kui ei ole kellega koos puu kõrvale vihmakeebi alla pugeda või prügikasti viimase pooliku pudeli järgi küünitada. aucun iterêt.

tanelist ei tohiks siin blogis aga juttu teha. või no kui teha, siis peaks kohe terve pika jutuga maha saama... emba kumba (näe mingi vana hea eesti väljend tuli meelde:)

eestis uputab taas. pärnut hakatakse evakueerima varsti, kui vesi veel 20cm tõuseb, niiet ei ole kodus neil midagi viga, saavad oma ameerikat niiet vähe pole.

thanks to everyone kes võtsid sõna, avaldasid arvamust, edastasid omavahelisi sõnumeid ja väljendasid hingevalu. olen ülimalt tänulik :)
mis muud kui sama vaimu!

Anonymous said...

Beh j'aurais bien rajouté un petit commentaire acide et désobligeant mais comme je comprends rien à l'estonien à part que je sais que les bonbons estoniens sont pas très très bon, je vais m'abstenir. :)

Maiu said...

c'est qui o.l.?
j'ai ete on the seminar and now it is finallement fini, quel bonheur. tegelikult oli vahvam, kui ma kartsin ja t2iesti informatiivne. t6si, saksa kristlased l6id ylepea kokku, lause apfelstrudeli retseptilt>
et n'oubliez jamais - la vie sans Dieu c'est comme apfelstrudel sans creme vanille!
hull v2rk, hehehe, rigolo je trouve, mais pas pur tout le monde.
loodan, et said mu kirja ja olen nyyd j2lle t2iesti k2ttesaadav.
tore, et tartus ikka elu k2ib ja shoks ongi parem endal j2tta, see on sitax hea.
musi-kalli-pai a tous
********************
j'ai vu un garcon americain, ouh, he had blond hairy arms...
++++++++++++++++++++
naine, nananananana, nanana, nannana
ei tanel peetsule!!!!
++++++++++++++++++++
i'm thinking of quitting drinking again
i know i've said that a couple of times
but this time, i really am.
++++++++++++++++++++++
very morning she wakes
with a dream to describe
something that loomed in her beautiful mind.
+++++++++++++++++++++
I have dreams where i die
ihave dreams where we all die....
+++++++++++++++++++++++
selle m6ttega l6petakski