Tuesday, November 09, 2004

1000!

I must admit I'm rather impressed! People have clicked to open my little blog for a thousand times!!! It's not a small number, huh :)

And although judging by the comments, there are maximum five people who visit this place more or less regularly, it's still nice to know I have readers, very honoring really... Thanks for being interested in stuff I write guys!!!
In order to give me some more inspiration - drop me a line or two more often, let me know you are there and my counter isn't just overexaggerating things! Maybe there is something special you would like me to write about or whatever? All propositions are welcome ;)

Now in order to celebrate the impressive four-digit number I drink beer today: we visited the brasserie (brewery) of Heineken and after "degustating" as much as possible, got some more from the supermarket. It's a party tonight and tomorrow is a day-off. To share at least an itsy-bitsy part of my better-than-usual mood with you, I will now publically reveal my political standpoint... right HERE. Enjoy and keep those comments coming!!!

Smilers "Nali ja naps"

6 comments:

Anonymous said...

Uuuuuu! Eriti jõhker poliitiline avaldus. :D Ilgelt hea idee tegelikult! Näed, ma kirjutan nüüd, sest sa tahad, et keegi seda teeks. :P Mul pole hetkel ühtegi konkreetset küsimust mitte millegi kohta, mind masendavad ainult su jutud aina enam ja enam. Sul tundub ikka parajalt jube ja igav elu olevat. Ma tahan natuke vinguda ja nõu küsida ka, aga seda teen pigem meilsel teel.

Anonymous said...

Eelmise kirja autor on Kannelmäe, goddamn dumbass mälu!

Anonymous said...

no kuule, see mees lihtsalt tahtis et kõik lotr'i friigid tema poolt hääletaxid... ma ei usu hetkexgi et bush teab mis sõrmus see on.. see oli mingi pr idee ilmselt või vaatas proua bush jälle tv ostlemise kanalit ega suutnud telefoni järele haaramata jätta!
maiu

Anonymous said...

long live george walker
long live morbidcafe...

Anonymous said...

maiu? kas sinuga on koik korras? see pole see vana hea väike n6elterava m6istusega puuk, vaid... kas sa t6esti arvad, et bushil on selline s6rmus s6rmes??? v6ibolla olen muutunud (veelgi) kyynilisemaks, umbusklikumaks v6i lihtsalt skeptilisemaks, aga kullake... kas see pole lihtsalt yks neist naljapiltidest (? "nalja"piltidest?)??? arvan, et isegi mina, suhteliselt disaini- ja arvutikauge inime, saaksin sellise montaazhiga hakkama...

kylma pead
... and no more bushes

kris.

ps! v6i helises su k6nes iroonianoot, mis minuni (kyllaltki kauge maa momendil) lihtsalt ei joudnud???

Anonymous said...

hei krissu ja muud loomad!
mul uus mõte... kes kannab sellist sõrmust? vastus: kurjus ja kus juures kõikvõimas... kui montaaz siis vihja ja kui mitte, siis hmm... nüüd me teame mix ameerika maalima valitseb.
ja mis puutub minu kadumaläinud irooniasse, siis montaazile viitamine poleks irooniline vaid vabandav. bush rokib!
väga depressionistlik... kauged maad kauged inimesed kauged kauged........oh,kaugele olete jäänud, minust kaugele.
äkki ma polegi see mis olin vaid hoopis teine, äkki näeb mind kaugelt paremini?
maiu