Saturday, April 08, 2006

credo cuia absurdum est

Kirjutan täna eesti keeles. Pohhui. Õlu ja punkrokk. Nagunii käib siin lugemas ainult väike kontingent ja need kes aru ei saa, ei peagi saama. Ils ont cas apprendre la plus belle langue du monde.

Mu viimase aja tähtsaimaid tegemisi võiks kirjeldada lausega: palju mõtteid, vähe tegusid. Kuigi see ei ole päris korrektne, sest ma olen tegutsenud päris aktiivselt, aga mitte ehk selle kallal mida peaksin tegema... Aga kui inimesed tulevad mu peale selle pärast karjuma, siis ega mul ei tekigi suuremat tahtmist ennast parandada. Vastupidi, otsin hoopis teisi väljapääse. Karjuvaid inimesi välistavaid variante. Agressiivsus, ärvardamine, ultimaatumite seadmine on lihtsaim viis mind närvi ajada. Õelus ja isekus ka. Lollusest täna ei räägi.

Aga ma olen üldjuhul rahulik ja rahumeelne inimene. Viimasel ajal ka väga optimistlik ja natuke lapsemeelne. Korraldan oma elu omas rütmis, mis mõnele võib ehk paista praktilise liikumatusena, aga las siis olla.

Viimasel ajal kuuldud/peetud vestlused ja loetud mõtted (Barthes) panid mind aru saama kui paljud asjad on maailmas poliitilised. Isegi need, mida mitte kuidagi ei tahaks selle roppusega seostada. Minu meelest võiks poliitikat mitte olla, kas see ei lahendaks mitmeidki probleeme?! Ma ei tea kah...

Vahest oleks tore muuta kõik distantsid nullilähedaseks. Miks ei ole me veel teleporteerumismasinat leiutanud, sellist nagu "Hyperionis" on? Ma siis porteeriks ennast vahetevahel natuke mujale. Mitte et siin igav oleks, aga mu sotsiaalne elu nullistub igal nädalavahetusel ja raske südametunnistuse koorem (pluss karjuvad inimesed) ei lase mul endassetõmbunult vajalikke toiminguid ajada. Oh seda minu põikpäisust.

Mul on au teile teatada, et mul on kaks väga head sõpra. Ühte neist ma ei tunne, aga see ei heiduta mind sugugi. Teine on kaugemal kui esimene, aga see heidutab ainult natuke. Sest kaugel on parem kui väga kaugel. Või mis sina arvad?

Ma olen süüdimatu hull. Funnyfarm is the place where I belong. Et j'assume. Ja mis siis. Karjuge mu peale palju tahate, nagunii teen lõpuks nii kuidas ise heaks pean. Süüdimatult.

"Iga elatud päev on samm lähemale iseenda surmale..." milleks siis veel aega raisata mõttetute "vajalike" asjade peale, kui peaks hoopis ütlema: "SÕIDAME!"

6 comments:

Maiu said...

j2lle oli yks 2rasaatmispidu meil siin.
ja v6tsin vastu spontaanse reisiotsuse. budapest, belgrad jne, v2ike rongitripp mu armsate elukaaslastega, enne kui me enam mitte kunagi ei kohtu.
elu on karm. mul on vaja muutus. ja bliss is ignorance. ma ootan su kirja, et sulle vastu kirjutada. ja kaugel on parem kui v2ga kaugel, aga vahel distants l2hendab ja kui l2hedus fyysiline on, toimub hoopis kaugenemine. m6nel juhul l6plik. parim variant on kui m6lemad l2hedused on v6imalikud. isegi kui me ei kohtugi.
ma armastan inimesi hetkel.
seda segadust enda ymber ja saamatust. see k6ik on juba v2ga kaugel loogikast.
muzi, oled armas isegi oma p6ikp2iksuses st tingimusteta.

Maiu said...

oeh, veel et t2na l2hen j2lle kinno. tarkovski solaris. venekeelne film prantsuskeelsete subtiitritega yhes lahedas kohvikus 6llek6rvale.
olen kultuurne.
.....
l2bi v2ikse klaasityki
rohaline n2ib maailm
.....
ainus pole ajuv2hk
mis m6istuse mul s88b
.....
la plus belle langue et les plus folles filles. laissez-moi deviner, c'est estonie?!

Maiu said...

ooooootame annu kirjaaaaaa....!!!! nagu laulis generaator M omal ajal.
ja ootame ja ootame, sest ymbritsev on nul, ymmargune null.
....
oi-oi-oi
olen loll.
olen loll
....
egas midagi, lihtsalt tere tahtsin 8elda.
....

Maiu said...

iga p2ev peab ikka oma risustatud hinge tyhjendama ja homsele jamale ruumi tegema.
kirja veel ei ole, aga on veel vara.
igaljuhul ma ootan.
sest igav on.
v6i noh, tyytu.
kui ikka k6ige l6busam moment p2evas on 's6prade' vaatamine, siis midagi on m2da. v6i noh, midagi on kohutavalt liiga tavaline. ja see idagi on minu elu. rakendan ennast.
.....
aga mis siin ikka jamada
.....
laulame parem
.....
mu isamaa
mu 6nn
ja r66m
kui kaugel oled sa.
heh.
tegelikult,
un petit canard au bord de l'eau
il est si beau
il est si beau
il est si beau il tombe dans l'eau
bloof!
.....
ilusat 6htut

Maiu said...

kirja sain kolmap2eva6htul.
ma ei tea miks, aga sul ei ole siin sellest kommenti, kuigi ma selle j2tsin.
m6tlema pani ja ma katsun varsti kohe vastu kirjutada.
.....
this is gonna be reality
you can never dream it down
.....
dEUS is dead
.....
kuidas midagi kuhugimaale j6uab, on ka minu suur kysimus. vastuseta.
muidugi.
tundub igal juhul, et sellel on alati midagi tegemist illusioonide ja reaalsuse konfliktiga. great expectations whereas reality bites.
.....
saame hakkama, v6i kui ei saa, siis saame yle.
.....
you only know once you get there.
.....
postkaardi sain kah, neljap2eval.

Maiu said...

see s6num l2ks kogemata kunsti surma alla>

4/05/2006 10:28 AM
miauh said...
tere, kirjutan juba sajandat korda, aga noh! TYRA KYLL aeg on j2lle k2tte j6udnud, seda 8elda. mul on siibritest siiber.
sain eile su kirja. tegi m6tlikuks.
muretsema hakata pole kunagi liiga hilja. bliss indeed is ignorance.
kas ma juba mainisin, et mul on k6rini?
sellest siin ja mujal.
homme on alati parem v6i mis.
dare to piss in the wind.
dEUS is dead.
ja ma pean j2lle t88le minema.
noh, igaljuhul k2gistav kalli.

4/13/2006 1:03 PM