Tuesday, March 14, 2006

Arts en grève ehk kunst on surn'd!

The free-lance teachers of the Arts section in Marc Bloch university found out last Friday that they have worked as volunteers without knowing since January, some even since September. So all the Arts (visual arts, theatre, music and cinema) teachers decided to go on a strike to fight for the rights of their non-aggregated colleagues. And not only.

Now that the teachers are on strike, we don't have any classes (who knows how long it will last) so most of the students are actively supporting the strike. Even though the president of the university announced Monday evening that the salaries will be payed, it was already decided (with the Arts section's director in the front row) to go on and further, to get better conditions and not be treated as a secondary section/education.

So now the free-lancers are giving inerviews to the press, the students distribuing flyers and painting signs to inform people, musicians playing in the streets. Many actions (like packing city sculptures into plastic/paper, street expositions, human chain, as well as other performances and manifestations) are being planned.

It is hard to say how long this will last or what will be gained (if anything), but the value of arts and culture in the society seems to have been put under question. How far will the action go and what impact will all this have on our schoolyear (which was supposed to end in already five weeks)? I keep asking myself as many others do...

I am still trying to make up my mind about these recent events. No comments to give for the moment I guess.
PS: maybe this is it?

6 comments:

Maiu said...

mmmmmmaiu on lolliks l2inud... mmmaiu....
ja aaaaannnnuuu!!!
hommikust yhs6naga!
jah, lugesin sellest meie tasuta jagatavas metrooajalehest yleeelmine n2dal pakun. and i had been meaning to ask.
huvitav huvitav. aga

mis puuutab teist probleemi, seda isiklikumat, siis mingil hetkel hoiab praktiline olemine ehk Raha ikka tagasi. ja selle peale yks suur
TYRA KYLL!
mis muud.
peukkalot pihku
mina ju ka ei tea.
ja tartu byrokraatia hoiab mind ainetele registreerimast.
oeh!
2kki r22gime t2na mingi kella seitsmest oleksin majas?

Maiu said...

mis ma ikka 8elda oskan. olen lootusetu.
eile vaatasime terve p2eva videosid. ja nyyd ei saa werchteri piletite lehte lahti, sest see on ylekoormatud.
oled sa kunagi festivalil yksi k2inud?
saab huvitav olema, mis muud.
mul on veel mingi lastelt saadud nakkav silmat6bi, kurk valus ja 88sel oli palavik.
hea ajastus, sest varsti s6idame puhkama.
tant pis.
t2na l2hen seda brasiilia n2itust vaatama.
heh.
kuidas m2ssab?

Maiu said...

panen t2na t88lt poppi, sest uni tuli alles kella kolme paiku hommikul ja ma oleks pidanud 6usma kell kuus. tegelikul t6usingi, et siis eetilisi piinu l2bi p6deda ja uuesti magama j22da otsustada.
olin nimelt eile ikka veel 'haige' ja t2na valutab kurk. valutab ja sitaks ja p2riselt. lohutan enda syyd t2is alateadvust sellega, et ema ei lubaks mind veel nii kui nii t88le. oeh. ja kodus on parem. muidu ju polekski neljas haigusep2ev nii traagiline kui ma p2rast seismeks p2evaks 2ra ei s6idaks. 2kki arvavad, et luuserdan? a nam wsjo ravno! koosolekule osustasin minna. see on t2na huvitav. (heh, t t2he klahv t88tab raskelt, sest seal all elab nyydsest leivakybe)... ps, saadan sulle t2na p2ris kirja.
muzi!

Maiu said...

honey, i'm home!
ja mu nina on punane, sest p6letasin ennast 2ra. ja peale 88d lennujaamas tahaks nyyd ainult magada. lisaks on mul natuke pohmakas, sest eile sai EESTLASTEGA liiga palju joodud.
okei-okei, long story short, k6nnin mina m88da kaubandust2navat ja n2en, yhed kerjavad, et pole 2 p2eva 6lle saanud. kes siis muu kui tarvi ja pyta. heh, tarvil oli isegi mu n2gu meeles. neid on seal barcelonas 14 kanti... tegelikult tahaks sulle helistada v6i midagi...
t2na 6htul? mingile nr-ile?
ma s6numineerin... arutame

Maiu said...

oi! elu on ilus, elu on valus ja ilus poiss.... hmmm... ytleme, et meie k2ime nyydsest filme vaatamas cafe central'is, sest see kuu n2idatakse seal pyhap2eviti tarkovskit ja eelmine kuu oli kubrick. ja intelligentsist, tead sellisest noorest plastikraame kandvast, oma kampsunit armastavast, suitsu kiskuvast ja j6udehetkedel veini lakkuvast, on see koht ylekyllastunud. meie uus hobi, sest kui ikka iga kord minna, siis 2kki kes otsib, see leiab.
sinu schopenhauerile reflektsiooniks, et eile elkega r22kisime koolisysteemist ja filosoofiast ehk nieszchest ja kantist ja heideggerist.
ylikooli nostalgialaks ja vhk oma kah. elame homsele, ei! parem juba ylehomsele!
aga kui sa mulle ei kirjuta,
siis l6pp on lool,
tablette s88n,
ja ennast surnuks joon!
SMILE!
tegelikult take your time, ma sylitan t2na lakke, l2hen 2aastase synnip2evale ja ostan werchteri pileti oma tasku.
ELAME V6LGU!
kalli

Maiu said...

tere, kirjutan juba sajandat korda, aga noh! TYRA KYLL aeg on j2lle k2tte j6udnud, seda 8elda. mul on siibritest siiber.
sain eile su kirja. tegi m6tlikuks.
muretsema hakata pole kunagi liiga hilja. bliss indeed is ignorance.
kas ma juba mainisin, et mul on k6rini?
sellest siin ja mujal.
homme on alati parem v6i mis.
dare to piss in the wind.
dEUS is dead.
ja ma pean j2lle t88le minema.
noh, igaljuhul k2gistav kalli.