Sunday, April 16, 2006

D como Depressionismus

I have a hole in my sock. So it happened that I fell out of it and lost myself...

her sneeze would make me smile
it has been quite a while

tic toc. tic toc

my mood is a placebo song. and all the rest that turn in my head.
i have been escaping into the crowd from my thoughts because thinking makes panic. now there is no more crowd. reality check. so i sing out loud to know i'm still here. i'm like a broken juke box: from tony braxton to avril, from terminaator to taizé. just don't stop the music or else i'll disappear into the void.

and then she'd say, it's ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl and supergirls don't cry...

have my brain running on record speed. make it stop. doesn't feel like being a supergirl lately.

and don't forget to breathe
and pay before you leave

all i want is to become so tiny and hide myself behind your ear. i promise i won't bother.


la vida es una flor-syndrome

9 comments:

Maiu said...

mis maailmal viga on?
mul on kaks tallinna uudist, esiteks eerik l2ks reklaamikleepimisfirmasse t88le ja teiseks rakvere pets abiellus ja saab lapse.
mis maailmal siis ikka nii v2ga viga on...
viga on meis. ma olen kulunud sokk ise.
....
i don't love anyone.... nagu laulab belle et sebastian.
....
if you don't change your situation
you'll die, don't die, oh, please don't die.
....
kas on midagi, mida konfrontida?

Maiu said...

je vais sortir avec mes colocatrices, it's gonna be great, polish vodka and our terras, it's the best mixture adding some fetasalat, aga ma tahan lihtsalt 8leda, et kevad on k2es ja ma alustasin su kirja ja elu on lill ja k6ik peab minema paremaks sest ma usun sellesse ja ma usun sinusse, la vie et belle and yeah, it is such. oled mulle lihtsalt v2ga kallis, ma ei taha et see k6laks klisheena ja liiga magusana, aga wich u were here or wish i was there...we used to make it happen, and we still can...
kas pole piinlik, purjus kommentaarid ja kevad v2ljas. kevad. 6lu, kynkad, we can still pull it off.
a nun igi sen, 6ige tee on leitud...
$$$$$$
C'est pas nous qui marchons pas droit
C'est le monde qui va de travers
Et on a beau aller devant soi
On s'retrouve souvent sur le derrière
$$$$$$
je veux etre.
ja sina kah
elagem v6i mis.
mitte hoolida, selles on saladus.
@@@@@@
great great minds against themselves conspire
#######
i used to say
just follow your heart
but my heart
just lead me in circles
i used to say
just follow your dreams
but my dreams
just lead my to murder
......
bad people happen to thongs like me
......
just let it happen
......
ma tahan, et k6ik oleks h2sti
....
ja ma peaksin selle segase kommenteerimise l6petama
aga asjad PEAVAD minema
...
truult sinu
petite tique

Maiu said...

thongs, heh things
just should be raplased with only
my drunken grammar
.....
bravity
......
je suis pas contente

Maiu said...

so here we are, the morning after.
i feel it still in my blood
it's dripping from every pore
and it's called alcohol.
heh.
it was great.
elke viskas yles
marta kaotas ja leidis m6lemad oma mobiilid.
tulime koju husseini minibussiga.
ja kell kolm 88sel helistas maiu,
tark naine,
theo'le. sellele prantsuse lille tyybile.
ja t2na saame kokku.
sest esmasp2eval l2heb ta poola vabatahtlikuks.
how crazy is that?
....
if you're barve enough
you'll just let it happen
if you're brave enough
you'll just succumb

you can't say no to it
no, you can't say no to it
you can't say noo-ooo!
....
Patrick Wolf

Maiu said...

j2relduste l2hem kirjeldus j2rgmises kirjas, mis on juba kaks korda alustatud, aga null korda l6petatud. tegelen sellega t2na...
....
ja ta l2heb poola ainult yheks kuuks.
kuigi ma ei tea, kas saame veel kokku
aga lahe tripp oli
....
loodan, et sul on parem, kui siis kui ma lilles olin
....
elu v6ikski lill olla, kas tead. sest elu on bryssel ei k6la yldse nii h2sti. see on u v2ike t88paus, nyyd l2hengi tagasi
....
carrement
mec mec

Maiu said...

nii tore, olen ikka veel haige. ilge palavik ja imel2bi on k6ik koristatud.
j2lle yks TYRA KYLL moment.
niiet
TYRA KYLL!
....
iroonia
ruulib
....
tore, et sulle mu jutt meeldis.
ma t6ega pyydsin.
mis siis ikka.
ootan muuseumireidi raportit.
....
juhe kotti
kaks/neli/kuus

Maiu said...

heh, roosi ja minu viimane kirjatykk...
k6lab paljulubavalt.
oh, ma oleks kah tahtnud liimi seinale panna... protestiks, selleks et protestida. oi, protestiks!
aga s88n kohukest, teen kypsisetorti hapukoorega (!) ja m6tlen, et kyll oli v2sitav vanematega terve p2ev ostelda, ilma, et ma midagi ostnud oleks.
olen laisk ja loll
v6i siis?
eniveis
la vie plus belle ootab.
heh, ma peaks sulle t6esti kirja kirjutama.
kurk ikka valutab, no on elu.
mis veel?
[s6ime kebabi ja meie k6rvale istusid venelased, oli eestlase tunne]
muuzeaz, ma olen napakaz
muzi

Maiu said...

l2hen t2na teisele ringile et leida le jean parfait. heh. merde.
meil on veel arenguruumi.

Maiu said...

miks, oh miks tundub su telefon mitte marssivat? saatsin s6numi m6lemile numbrile ja msn-is sind ka ei ole. parem oleks, kui sa 6piksid praegu ja sellep2rast gsmi v2lja lylitasid. ehk hiljem v6i m6ni teine p2ev. v6i kolmas.
muidu niipalju, et l2hen laup2val 150kmisele jalgrattatripile. je vais mourir.oh, non je suis deja morte.
ma pole kokku ka vist niipalju jalgrattaga s6itnud.a
on verra bien.
muuzeaz, ma olen ikka veel ziin.