Friday, January 06, 2006

I thought I should write since I'm in the mood...
Comment ça va? Ühest äärmusest teise. I guess. Never been better. Never been worse.

Speaking more English these days which is quite good. Waiting for the school to start. Why? I don't know... I guess I like it. Weird me?

Searching for things. Hoping. On my luck. Waiting for a miracle. Or not. Waiting for things to get to their end. Wondering what will happen next.

Life is funny here. Never gets too boring. I can feel the humour testing my nerves, but what can we do... Such is life, si vous permettez utiliser cette expression. If you find your life boring, go study in France and become au pair to earn your living! Result guaranteed. What kind? Ah, but that's a surprise!

I know someone who is somewhere where I'm not. Enjoy! Hoia lipp kõrgel (tead küll, see vertikaalis sinimustvalge) ja tervita Marcot ja muid Maison Rose taguseid limonaadijoodikuid!

6 comments:

Maiu said...

sans titre....
k2isin, n2gin, tegin... sinuga oleks hoopis teislaadne fun olnud. kirjutan hiljem blogi pikemalt. tore oli, pompiduurimas ei k2inud, kyll aga j6im maison rose'i taga pingil m6ne m6nusa rose... heh, pas de marco.
woodstock oli v2ga espagnol, shit.
mais uuele ringile?

Maiu said...

thnx. mais tu sais, tu me manque. it would have been so much diffrent avec toi. tous les possibilites, toutes les choses a decouvrir, all the othe poubelles and bushes, imagine!
HAPPY ANNIVERSARY!!!
kas ma v2rvin ennast pruuniks v6i j22n oranziks, selles on hetkel kysimus. vastuseid ootan homse hommikuni, enn kui carrfouri oma kuuraha 'laiaks l88ma' l2hn. merci.

Maiu said...

tere hommikust,
tulen tammikust,
t6in kaasa sooja sepiku...]
seminar oli. nojah, t2itsa oli.
meile on lisandunud hispaana geipoiss. t2itsa l6bus.
bulgaaria eit, qui ne peut pas arreter de bavarder. t2iesti n6me.
ja hmmm, kristlasi annab v2ltida.

ja siis veel selline manifique asi nagu speleobox ehk mustas pimedas tunnelis roomamine.
lahe.

ja europarlament.
rinnaka l2tit2diga.

olen l2bi nagu l2ti raha ja pean prantsuse keele eksamiks 6ppima.

edu sulle. igaljuhul. musi.

Maiu said...

hei, ma i tea, kas ma sulle helistada saan... kolmap2eval k6ige parmal juhul. praegu olen teisip2evani t88l ja kiire/kiire, eksam ja kunstikooli t88de n2itamine. siis tuleb kirp ja siis l2hme helile kylla. aga ma ostan kaardi ja helistan. eks ma ennes6numineerin. tu sais je t'aime.
besides, maailm mu ymber on samuti haige. lets just say, il y a quelqu'un qui ne sait pas qu'est-ce que ce qu'il veut. i'm losing my grip. j'ai plus d'energie pour ca!!! on verra.
sa tead kyll ma pakun.
r22gime veel.
seniks musi ja hoia mulle p8ialt, ma hoian sulle vastu.
muide, vt viimase eestiekspressi areeni n2dalaalbumit!

Maiu said...

little girls and windowsills,
they know how the pressure kills!
_______________
sai su kirja ja olin hyper6nnelik. kuigi su timbr postal l6i tummaks. roosa? ja kas ma aimasin vetsusildi ymber sydamlikke vorme? kuigi pildil endal polnud viga...
++++++++++++++++++
ja sinust pildid,
je me suis bien amuse
_________________
sain su s6numi ja ootan uudiseid.
ma ei ta midagi....

Maiu said...

k6ik on r66msalt kohal. praegu aga olen yksi kodus ja peaksin 6ppima, teised on linnas. ile k2isime heli juures ja j6ime liiga palju. ta k2is juuksuris ja v2rvisim ta p2rast roosakaspunasks. elle et son copin se sont separe donc il a fallu de faire quelque-chose radical. homme on alati parem.
++++
kuda mudu?
++++
i like your eyes,
they see me twice,
they reflct me perfectly
++++
homm l2hen t88le. huhh. olen oma integreerumisk6vera frustratsioonietapis. kirjutan kirjas kuidas kunsti6petajaga l2ks.
kirjas, mida ma vel alustanud ei ole.
ja antwerpi asemel l2heme brugge. domage, mais pour eux c'est plus interessant
____
hail to the thief