Sunday, September 10, 2006

All Ends Lead To New Beginnings

Here I am, on short pre-shool and post-work vacation and living now in my new home (keys in the pocket and name on the letter box :)
Yes, I was working during three weeks in a hospital (hôpital du jour) for old people, where I did all the dirtiest dutys for 35 hours a week and a lousy pay. And last week-end I did even more than that - working as a bartender in a nightclub two nights in a row. That was tyring but great! I like working without permissions and contracts. I like mixing cocktails to people and then watching them dance.
And friday, right after my last day of hideous hospital work I packed up my little bag and moved to my new home...

Now I'm living in a huge appartment with three guys, in a great neigbourhood right near the school. I have my own tiny room and practically my own personal bathroom (it took me over three hours to clean it up!). And I'm starting to like it here more and more. It's true that this place is a real bachelor-guys' home - dirty dishes and random stuff lying around everywhere; three computers to spend their days playing on; pasta and frozen pizza for lunch and dinner every day; empty bottles, dust and other mess... But oh well, I can get used to it. I just need to clean up a bit and get some order in the kitchen and solve the huge decoration problem...
But in general I'm very much content with where I ended up (by miraculous chance, as always) and that school is starting soon and that the jam sessions are as great as always à la Grotte.

Sunshine in Strasbourg and peace in my mind. This is one of those rare times when I can look back and see the reason of negative things happening to me. Everything that happens has a reason. It's the positive ending that matters. And the new promising beginnings... :)

5 comments:

Maiu said...

uuuu-uuuu-uuuu!!!
meil on nüüd toas kaks kappi.
ma pean lugema prantsuse keskaegset luulet - ronsard. see kammib, aga noh... varsti hugo ja baudelaire, kas pole lahe?
eniveis, siin ei toimu tegelikult midagi ja nii ongi hea... mu 1000 lehekülge saab koosneba biitnikust william s burroughs'ist ja klassikust john fowles'ist... ja siis veel the scarlett letter. kes leiutas belletristika?
nojah. ol-e annu.
tavaika, je te laisse.
mops.

Maiu said...

mis kuradi kaupo list?
mis seal kirjas on...
biitnikute osas mõtlesin ümber st loen ikka, aga sellest ma küll ei kirjuta ei book reporti ega analysis'st, sest the are too god damn obscene. nagu kõik text on üks suur ühe mehe vaimne mastrubatsioon. meme si parfois c'est pas mal comme texte, natuke luulelik. ouais, de la poesie... hehe.
jah, niiet tuleb fowles'ist kirjutada. vist. vaatan veel.
ummmm... milline post, kas 'mis tunne on' või ol-emise naljad?
see oli vist minu esimene roosi selaaviste etteaste.
a nun igi seni kõrval, ja o liver'i kõrval ja...
je viens de lire la lettre de colombe (kolumbus), j'adore la litterature americaine.
ja mu pr kirjanduse õppejõud on nagu...trop bon pour etre pouur le vrai, ainult üks viga, ta on sartei inimene ja mina olen camus' inimene. muidugi, võib olla on süüdi ka asjaolu, et ma sartre'it veel lugenud pole....
seniks, hääldamisharjutused!
muu-moue
puu-poux
suu-saoul
ja les lettres fantomes
oignion
paon
faon
sculpture
j'aime la phoetique
PAS
oeh, ma võtan kätte et je te ecrirai un de ces jours.
taks.

Maiu said...

no vat. aga läkski.
hommikul olin seminaril ja pärastlõunal kah. palju inimesi ajas palju tarka aga suht prantsusmaa keskset juttu, nagu ühele õigele prantslasele tavaks. tema ja maailm ei kehti, sest tema ongi maailm.
seal olid mulle juba tuttava 3. kursa tudengid ja nii ma pärast toimuvale vastuvõtule jõudsingi.
un peu de vin, encore plus, et meme plus... siis aitasime lauda koristada, ladusime tikuvõileibu ja juustukesi kaasa, nägime kõiki õppejõude täis peaga, filossofia osakonna prodekaan ajas segast üliõpilaste vaba aja sisustamise osas....
edasi oli teaduste öö... käisime anatoomikumis laipe, koljusid, kasvajaid ja värdjaid vaatamas ja botaanikaaias, kus ma nägin.... da-da-da-daa tarvit. heh.
siis läksime mingite soomlastega teed jooma ja siis koju.
sain palju siseinfi ja la-he oli-
täna lähen maale kartulit võtma, aga sa võid mulle kirjutada kuidas sa sage comme image olid.
muzi kah muuzeaz.

Maiu said...

alors, tu es conne comme melon?
mul ka homme kool. aga kell 14. ja kartulid olid võetud... aga jah, mu konverents oli la-he, loodame, et loodud sidemed püsima jäävad.
eniveis, niiet su soolaleivakal ei toimunud midagi?
oeh, ma sõin täna palju küpsiseid, vaatasin before sunrise ja before sunset ja siis veel last days. ja nüüd loen ilmselt natuke oma mite nii väga tarka, küll aga kohustuslikku raamatut. c'est la vie. paf-paf-paf!
kas ma olen juba öelnud, et kui ma saaksin, siis ma ütleksin tihti paf!
alors, alors, conne come melon...
loll nagu lauajalg, on muide emakeeli.
let's get lost.
ole siis une etudiante exaplaire.

Maiu said...

cou-cou, t'es-ou, toi?
mina olen ikka veel siin.
ja sind pole hilisel tundidel isegi mitte msn-is. muide, järgmine nädal panen kirja posti,ma juba alustasin seda viimast ja lõplikku korda ja teen linnas plaadid ka ära:-)
muidu nagu ikka.
tead küll.
et bon, j'ai craqué pour qq'un. lihsalt natukene ja kaugelt.
pour se reposer l'oeil.
aga blogi oma koolist!!!
sul nii vana blog