Sunday, November 12, 2006

pour quoi j'ose pas?


miks ma ei julge?



8 comments:

Maiu said...

pole karta midagi peale iseenda.
fail again, fail better ;-)

Maiu said...

ära joo, it's as simple as that.
choose something else.
njah, ma muidugi lugesin eile õhtul jälle masingut. pessimismi põhjendus. et siis optimist nagu pole väärt olek. kammib. igaljuhul, et jääda inimeseks tuleb saada pessimistiks, sest mitte kusagilt ei paista mitte midagi, mis tagaks killukesegi kindlust. me võime teada, mis see on, aga mitte milleks.
hakka või uskuma, sest see on parim võimalik variant kõige selle halva ja determineeritu sees.
okei, must pole ilmselt abi...
ma tahan lihtsalt öelda, et tuleb muuta iseennast ja mitte kunagi unustada suurusi meie ümber, sest nii muutuvad kõik probleemid tühiseks ja see võiks ju ka aidata julgeda, sest kaotada pole tõesti mitte midagi, indiviidil kindlasti mitte midagi olulist, olulised asjad pole kunagi meie omad olnudki.
pea vastu, õpi öösel, ära joo või joo ja lase minna...
sa ei julge, sest kardad kaotada, aga mis siis kui sa võidad?
tõeliselt nõme on tegematusega elada, kas pole?
tuleb olla kirkegaardi religioosne inimene.
(K)

Maiu said...

the story of our lives...
eniveis, vaatasin täna waling life'i uuesti, teist korda ja väiksemal ekraanil on ikka üksjagu teistmoodi.
see poiss suri vist tõesti ära.
aga..lucid dreaming, ma kavatsen proovida. öösel endale äratuskella ma just panna ei saa, aga hakkan hommikul unenägude meenutamisega pihta ikka. äkki on lahe?
muidu on nagu ikka,
hakkame homme prousti käsitlema. järjekordne gei, aga roman fleuve esimesi esindajaid.
ehk siis
a la recherche du temps perdu
masing on ikka
hull
loodan, et pead vastu oma kooliasjade kesel ja nädalavahetusel leiad aega msn-i ka tulla :-)

Maiu said...

hommik.
loodan, et said hakkama oma eksamiga, mõned ongi ju sellised, kus poe kasvõi nahast välja, sellest ikka ei piisa.
ma äen viimaste piltide järele, viis filmitäit.
viimane film on ikka veel aparaadis ja paar pilti teha, teen enne ära kui siia jõuad... leiaks ilusa albumi ka, organiseeriks asja ära. igaljuhul, enne kui sa tuled, eksole:_)
eilseks oli kadunud viimane poster, see mille ma keelte maja stendile panin, pidaski kaua vastu, ei tea kas keegi eemaldas, sest tahtis endale või märkas seda lõpuks mingi autoriteet?
okei, nüüd lähen raamatukokku. godot ootab mind:-) ja proust... ja pildid, mulle meeldib see osa, kus neid esmakordselt näha saab, nostalgia laks.
rääkima peaks jah... kui sul täna aega on?
ma peale kuute kodus
muzi

Maiu said...

vat laupäeval lähen ma maikameikersi konsale lutsu teatrimajja, minu majast ütleme et üle tee. niiet ma ei tea, kas trehvab.
mart tuleb siia täna ja siis me homme lähme konsale st ma tolknen taga kaasa. sest il y a un mec qui chante et qui danse comme un dieu, tu le connais aussi, je peux pas dire le nom, mais tu as mis ta main dans son poche a l'epoque quand on etait encore jeune et belle et aimait aller a levikas (hors de raiso-kuidas seda kirjutatakse???) apres les concerts. eh oui, il m'a donne un bisou une fois pour la bierre et il y a de la folie dans ses yeux, dans son regard.
näed, juba poeet valmis...
oeh, nüüd ma pean lugema, siis tahan vaadata la societe du spectacle lõpuks ja siis the baby of mason. ja siis... ja siis...
what r we doing some other night brain?
ja kuidas sa masingut kasutasid?

Maiu said...

hors résau tundub piisavalt õige jah.
emmm, ega ma siis ei masenda, ära nüüdarva, et loen tonnide kaupa masingut ja lähen enda surmisetunnet otsime, et elavana tunda. lihtsalt nüüd toimuvad asjad teistmoodi, teised asjad.
melanhoolia laine tuli mu ilmutatud piltidest.
prrr... ma lihtsalt ei suuda otsustada kuhu edasi, peale seda aastat. tegu on mu jõulu ja aastavahetuse eelse resolutsiooni hooajaga. eniveis, töna ähen vennaga maikameikersit vaatama.
:-)

Maiu said...

bon weekend... putan quel jour ca etait. J'ai roulé comme une idiote ce matain et puis on a du lire un texte, eh bien, un dicours de chirac... il est vraiment francais, le nez dans l'air. je sais pas, mais je n'arrivrai jamais a dire 1992 (nonante deux, tu vois...!!!!)!!!
et maintenant je dois alles travailler en groupe pour preparer qq'ch pour un cours. je trouve la vie plutot chiante aujourd'hui et c'est meme pas fini! après tout cela, c'est le bus.
j'ai deja dit que j'uis fache, parske tous que je veux, c'est lire tranquillement le temps retrouve de proust.
pas de paix!
ah pohhui, vähemalt on mu hääldus okei. loodan, et sul ei olnud nii kole-tore kui mul, pooltki mitte.
kirjuta mulle, mõtlen vaid sulle
:-P
et mon ordi me fait chier aussi!
biz

Dominic S said...

youve got no balls!