Tuesday, July 25, 2006

Today


Today, two years and one month ago (25/06/2004), I was on a boat sailing into the unknown. But I was not alone because some adventures begin and end in a pleasantly unexpected way. With people who we might not have noticed (reconnu) at first but who, as we might find out later on, will always be part of something special in us...


Today, exactly two years ago (25/07/2004) Maiu and I left the park of Dijon with the intention to go spend a few days in Mâcon or Cluny. But we never got there actually, because standing by the road somewhere in the middle of Bourgogne, near the wide vineyards, a car passed by. The old french couple driving that car decided to turn around and help two foreign hitchhikers who spoke practically no French. So that is how we ended up in Cormatin and then climbing high and walking far to be able to see Sirli, brother Matthew and thousands of more people and contemplate the magnificence of that little magical hill that I miss so much sometimes.

10 comments:

Maiu said...

ma leiutasin uue kunstivormi, uue v2ikeh2ppeningi ilma pealtvaatajateta ja ainult aktiivsete teadmatuses osalejatega. see on konfusioon. depressionistlik konfusioon yhes6naga. t2na hommikul yles 2rgates sain aru, et olen enda ymber loonud segadusemulli. arvan, et j2rgmine samm on loodetavasti reedel, kus ma viitan oma psyholoogilisele ebastabiilsusele, et mulli suuremaks puhuda. imelik kui v2he m6ned inimesed m6nedest asjadest aru saavad. ja veel imelikum kuidas mina sellel k2est 2ra minna lasin. la je dois vraiment remercier de la biere parce que on est pas une bonne melange et j'ai perdu la bonne distance il y a longtemps. mais c'est invraisemblable, apres cette histoire d'amerique de sud, gleb ne comprend plus rien et pour les raisons inexplicable gilles est dans l'histoire aussi. c'est debile. mais je passe pour une filles sans limites dont on ne sait pas le prochain pas. ils doivent croire que je suis folle. j'ai decide les invite pour notre fete, on verra bien.
aga 9 p2eva p2rast l2heb asjaks. ma arvan, et depressionism ruulib ja endast t2ieliku debiiliku mulje j2tmine olles selle juures ydini sympa ruulib kah.
armas blogimine. yritan ise kah kunagi millegagi hakkama saada.
kallistan

Maiu said...

alors, europe, alors.... j'ai finalement recu la lettre qui gerard m'a envoie. c'est en anglais et nul. un peu mignonne au debut et puis il demand pour l'argent. j'imagine il a ecris une lettre pareil a chaque personne qu'il connait. bon, peut etre pas, ja le repondrai de toute facon. pour ecrir en francais.
muidu on ikka sama vana. heli viis terve kohvrit2ie mu asju koju. krysia n2itas mulle k6ige lahedamat baari yldse, kuhu me sinuga ka lihtsalt peame minema. ja mu konfusioonikunst ei v6ta enam vedu.
l2hen ja s88n quiche'i nyyd. ja siis loen viimase raha yle.
6 ja pool p2eva veel.
time goes by so slowly.

Maiu said...

n2dala aja p2rast samal ajal jagame oma gueule de bois'd. on laup2ev ja hommik, vaata ka romantiskasse. morbid ei avane eriti, sest see ordi on con.
??????
i'd hate to see you on a pile of nearly made its
(belle and sebastian, mida ma just kuulan, see on geniaalne)
??????
aga eniveis, back to the basics. mu konfusioon leidis selguse mus endas ja kaotas oma pointi. romantiska selgitab. ja nii ongi. joon joogijogurtit, m6tlen, et mul on v2he raha ja tean, et pean minema dushi alla, sest keskp2eval l2heme kuhugi liege'i l2hedale soiree'le. mingite inimestega keda ma ei tunnegi eriti. ca fait deux semaines, ou trois depuis quand je suis dans le wicked circle de biere le soir. mis toimub?
homme on paus.
kui ma sealt tagasi j6uan muidugi.
here i come, the next kaja kappel.
juhhei.

Maiu said...

mmmmm, jah qui veut ca? meme si je veux ici ca n'a plus de sens. pas assez trop tard, l'histoire de ma vie...
mais bon. trop tard on ju ka m6ne mehe ema lemmikv2ljend. ja julmemaks minna ei saa, aga paratamatult kordan seda lapsi karistades ka neile.
trop tard.
peut etre comme meme trop tot? ca donne de l'espoir.
vaatan mingit hispaania kanalit, kus on saade erinevatest festivalidest. madness, morriseyy,deus, franz ferdinand ja kole saatejuhit2di.
ja saan paratamatult aru, et olen ikka veel siin. kui vasti keegi ei helista ja ytle, et minek, siis ma l2hen hulluks.
mul on r22kimiseinimesi vaja.
6llep2rast 2ra muretse, v6tan ise kah kaasa. blink blink.

Maiu said...

pole pika jutu vormis. vaatasin su kodukat. lahe. pildid siis.
ja... le weekend etait bizar, sellest ma ehk kirjutan v6i siis r22gime. rien comme betise, mais assez particulier. ja v2ikekodandlik. ja mu k2ed on sinikaid t2is sest me m2ngisime v6rkpalli. neli t88p2eva veel.
pean. kirjutama. l6puraportit.
tyra kyll.
muide bertrandi ja steve'i m2letad. montmartre'i noolte pealt.lihtsalt tuli meelde.

Maiu said...

kolm t88p2eva veel.
ma l2hen hulluks. elke kirjapost j6udis kohale ja ka prantsuse mussi cd. ainult neli laulu louis attaque'ilt aga nad on liiga excellent. Lea! heh, see on nagu mingi kodune lugu. ma ei teagi enam. mul on koju minemise chagrin. tundub. ja sulle kylla tulemise nostalgia. ja siplegad pyksis, mitte ainult otseses m6ttes, sest meil neid aias palju on, vaid piltlikus, sest k6ik j2rele j22nud p2evad tunduvad liiga pikkadena.
kerin louis attaque sajandat korda, kirjutan oma l6puraportit ausalt ja p6hjalikult. ja tahan tappa, tahan tappa k6iki neid, kes ytlevad, et ainult kolm p2eva veel. ma ju l2hen hulluks. 2kki on tegemist 6llev66rutusn2htudega kah, mul teine selge p2ev.
oh, kommenteeri mulle. ma l2hen hulluks.

Maiu said...

oh, kui paremaks minna ei saa, siis ikka l2heb, eksju, onju????
t2na 2ratati mind 9.10 koputusega uksele. mu korteris hakkab remont. TYRA! ma v6tan seda kui privaatsuse rikkumist. ma saan loogiliselt aru, et asi on vaja 2ra teha, et see pole minu isiklik korter, et nad siiski koputasid, et see on reaalsus. aga vastik reaalsus. puur, haamer, edasi-tagasi jooksvad t88lised ja byroorahvas.
ja dialoog
-ca va?-
-ca va (mitte liiga entusiastlikult)...-
-tu vas prendre ta douche?-
-non (olin juba riides ja hambad pestud 6nneks-
-c'est bien, on a coupe l'eau-
TYRA!
see muudab mu raportit yha ausamaks. ma saan aru miks nad seda nyyd teevad, aga ma ei ole n6us. MA EI OLE N6US!!! JE SUIS PAS D'ACCORD!!!
kindlasti j2tkub see k6ik siin nii ka siis kui sa siin oled. niiet ole valmis minu v2ikses toakeses magama. mardi paneme voodialla.
aga jah, respekt vennaraasule, temast ootasin ma seda liigutust t6esti viimasena.
6nneks p22stab mind t88.

Maiu said...

oleneb kui palju sa teenid. kui see on oluline summa, siis palun v2ga. muidu, ma ei tea, kas sul siis 6nnestuks mind sinna sisse nihverdada?
ega ma su karj22ri takistada ka ju ei taha. eks ise vaatad.
ma pean siin siiski pudelid 2ra viskama, lootsin kollektsiooni sulle n2itamiseks hoida, aga v6ta n2pust.
need remondit88d ajavad mind hulluks. olen emotsionaalselt ebastabiilne. oeh.
varstiseni.

Maiu said...

ma juba vastasin, et otsusta ise. kui teenid h2sti, siis mine.
ja moldy peaches'it mul on muide. ja siukest asja nagu M, ma nagu olex kuulnud. kas pole mitte mingi pr tyyp naljaka soenguga... oeh. k2isin 2 korda pudeleid v2lja viimas. tuleb minna veel kaks korda tundub. t2na enam ei viitsi. mul pohhui. mu maja pole enam mu kodu. elan prygim2el.
tahan siit 2ra.

Maiu said...

ja sult pole enam uudistki... mul j2tkuvad ehitust88d. eile oli nervous brakedown, t2na on j2lle syrreaalselt pohhui. ma teesklen, et neid pole siin v6i siis mind.
nojah, homme juba polegi.
t2na tuleb veel 2ra vistata viimased pudelid, juua kohustuslik 6lu, loovutada jalgratas ja oeh, kui sa siis siia l6puks j6uad, siis n2ed mitmel viisil see enam inimlik pole.
tuba pean ka koristama, mul nyyd palju tyhje pindu.
homseni.